مصاحبه آرشیو خبر ها
آلگری : برناردسکی بسیار پیشرفت کرده است؛حسرت و پشیمانی درمورد پاتریک شیک ندارم

آلگری : برناردسکی بسیار پیشرفت کرده است؛حسرت و پشیمانی درمورد پاتریک شیک ندارم

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس در مصاحبه مطبوعاتی پیش دیدار حساس با رم شرکت کرد و درباره دیدار فردا به گفت و گو پرداخت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

دفاع؟

 

در یک فصل زمان هایی وجود دارد که گل های بیشتری بثمر میرسانید و یا کمی کمتر، راجع به نتیجه گیری هم همینطور است. به عنوان مثال پیانیچ، وقتی ظاهرا بازی بخاطر خطا متوقف شده است او از این لحظه استفاده کرده و گلزنی می کند. فصل خیلی طولانی است که از لحظات زیادی ساخته شده است و بهترین راه این است که این لحاظات را مدیریت کنید.

 

آلگری ادامه داد:

 

هیچ خرابی یا تبلیغی وجود ندارد، شما فقط بازیکنان را با توجه به شرایط خود مدیریت می کنید. هنگامی که به بازی های بزرگ نزدیک می شویم ما همیشه درمورد رقابتی متعادل بحث می کنیم مثل بازی با تیم های ناپولی و اینتر و همینطور بازی با رم، آمار و ارقام در طولانی مدت هرگز تصادفی نیستند آنها همه چیز درباره ارزش بالای یوونتوس را می گویند.

 

برناردسکی؟

 

او بسیار رشد کرده است، هر زمانی که او بازی کند همیشه تعیین کننده است. او در یکی از بازی های فصل عملکرد خوبی نداشت اما این طبیعی است وقتی کمتر بازی می کنید ریتم خوب خود را از دست بدهید.

 

آلگری افزود:

 

او دارای ویژگی های فیزیکی و فنی مهمی است، به علاوه در حال رشد است به ویژه از لحاظ ذهنی. او بسیار بهبود یافته است اما هنوز هم نیاز به بهبود و پیشرفت بیشتری دارد.

 

ماتوئیدی؟

 

او کمی ولگرد است و در جاهای زیادی از زمین حضور دارد اما همه چیز خوب است، من فقط این را برای شوخی گفتم! این بدان معنی است که او از صبح تا شب اینجا درحال تلاش و دویدن است.

 

پاریس سنت جرمن؟

 

آنها برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بسته شده اند اما بردن لیگ قهرمانان سخت و دشوار است.

 

آلیسون؟

 

هنوز صحبت درباره او دشوار است، من او را دو بار در سال میبینم. من قطعا می توانم بگویم که او تاکنون چندین سیو مهم داشته زیرا رم گل های کمی دریافت کرده و تنها یک گل خارج از خانه خورده است.

 

شیک؟

 

من هیچ پشیمانی از عدم جذب وی ندارم چون باشگاه نقل و انتقالات مهمی انجام داد و با بازیکنان جوان مهمی قرارداد امضا کرد.

 

آلگری در ادامه گفت:

 

من هیچ حسادتی نسبت به رم ندارم چراکه من یک تیم عالی و درجه یک دارم ولی قطعا آنها یکی از رقبای ما در مسیر اسکودتو هستند. من نمی توانم بگویم از دست دادن فرم خود پس از مواجهه با آنها یک تصادف است. آنها چیزهای مهمی را انجام می دهند و آنها همچنین می توانند کار را برای ما سخت تر کنند.

 

کوادرادو؟

 

او فردا می تواند به عنوان یک فول بک و دفاع کناری بازی کند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمدرضا طاهری منش
محمدرضا طاهری منش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: